Opět doma u Satana

1. února 2014 v 19:14 | Pražský poděs |  OSUMNÁCT BYLO? Sex, drogy, láska, smrt, kacířství (materiál pro bulvár)

S čistou myslí

*Obsahuje spoustu hyperbolizace, sarkasmus a tak celkově, upozorňuju, že všechny následující věty je potřeba nebrat doslovně, jelikož něco takhle obsáhlýho (a podle mého i trochu komplikovaného) opravdu nedokážu vyložit přesně tak, jak to vidím ve své hlavě. Navíc muj výklad věci se může lišit od všeobecně panujícího názoru. Takže se z toho neposerte, okey? Páč je to zjednodušený. ZJEDNODUŠENÝ! Tak nejvíc zjednodušený, jak sem to mohla zjednodušit!



Poslední dobou už zase začal vzrůstat můj zájem o okultismus, hermetismus a další podobné věci. Zase jsem začala přemýšlet nad jednou otázkou. Nad otázkou náboženství. Sice už dávno sem si na tuhle věc utvořila názor, ale nějak jsem dostala chut' si to znova zrekapitulovat. Především proto, protože jsem konečně zvedla svojí línou prdel a šla si přečíst Satanskou bibli. Tentokrát celou, od začátku ke konci. A to mě znova donutilo přemýšlet...

Vyrůstala jsem v rodině, která je víceméně křest'anská. Ne tím způsobem, že by se pravidelně chodilo na mše, slavil se uplně každej církevní svátek atd. každopádně mě matka a otec dali pokřtít a ve všech mých příbuzných je zakořeněno to, co má být podle církve ''svaté'' a celá ta křest'anská morálka. Z otcovi strany je to hodně silné, matka ještě plus mínus má svůj mozek, zato její rodiče (především děda) už vůbec. Tak se stalo, že jsem se jednoho krásného dne ocitla na katolické základní škole. No a tam jsem viděla a slyšela tolik šílených věcí, které jsem absolutně nemohla pochopit, že jsem se dostala k něčemu, za co by mě všichni ti lidé tam nejradši ukřižovali (ale radši pěkně hlavou dolu jako Petra)- k zájmu o Satanismus (z větší hloubky než jenom tý, že AC/DC jsou podle pár magorů ve skutečnosti Anti-Christ Devil's children). Každopádně nejdřív jsem si tak, jako všichni ostatní myslela, že Satanismus se točí okolo černých mší, plných drsného skupinového sexu, při kterých se obětujou a následně pojídaji malý děti. Řikala sem si: ''wow drsnej skupinovej sex a pojídání malých dětí...to by se mi mohlo líbit.'' Tak jsem si vyhledala nějaký informace o nějakých lidech, koukla na pár dokumentů a k mému velkému zklamání jsem přišla na to, že se nic takovýho neděje. Teda dřív prej dělo (může za to nějaká šílená ženská ze 17. století ale nevzpomenu si na její jméno)...a proto Satanismus získal takovouhle pěknou, sluníčkovou nálepku.
Než mě nějakej chytrolín začne obviňovat, že nenazývám věci pravými pojmy, tak se podíváme na ten samotnej pojem ''Satanismus''. On Satanismus asi opravdu nejde definovat jako jedna ucelená věc, protože směry, co jsou nazývány Satanistickými se od sebe liší. Především na to, zda jsou teistické nebo ne tj. pokud chápou Satana jako skutečnou entitu, nebo jestli ho berou pouze jako jakýsi symbol, dalo by se říct asolutní svobody. Já to vidím tak, že za Satanistické se dá označovat úplně všechno, co se jakkoliv příčí principu všech altruistických náboženství a morálce, kterou ustanovili. Myslím, že se to tak dá brát, protože například naše společnost vychází z křest'anství a tak v sobě máme odmala principy, jak určovat co je dobré a co je špatné. Satanistické se nám tak přirozeně jeví cokoliv, co se má příčit tzv. ctnostím. Satana (jako tu postavičku s rohama) nás učili vnímat jako příčinu všeho zla na světě a naopak Boha jako nekonečné dobro. Satan je tedy v některých altruistický náboženstvích (křest'anství a islám podle toho co vím) ten, co se vzepřel Bohu, odmítal poslouchat jeho nařízení a proto se stal ''pánem hříchu''. Budu ted' mluvit spíš o křest'anstké interpretaci Satana, než o jiných náboženstvích, protože o křest'anství toho vim víc, než o těch ostatních (ale myslim, že to zas tak nevadí, protože si myslim, že všechny náboženství stojí na jednom základu). Vezmu si ted' tedy ještě jednou do huby Bibli a její výklad tohohle všeho. Na začátku všeho měl být Bůh, který se rozhodl stvořit svět. To takhle tvořil a tvořil až se stal error v podobě anděla, který se rozhodl vzdorovat jeho pravidlům a tak ho Bůh zavrhl do věčných temnot, udělal z něj pána zla a nepřítele lidstva, který může za všechny hříchy, už od toho prvního. Tady narážím na první problém. Proč by to Bůh dělal? Proč by Bůh vůbec vytvořil zlo? A at' se to nesnaží shodit na chudáška Satanáška, ten za nic nemůže. To Bůh je přece ten dokonalý, všemocný a vševědoucí. No nic, nebudu slovíčkařit. Další věc, hříchy, které má Satan na starost. Přesněji závist, pýcha, smilstvo, žravost, lenost, hněv a lakomství. Proč hříchy? Proč si Bůh musel vytvářet hřáchy, když kdyby chtěl, tak vůbec nemusí existovat. Navíc, mě všechny hříchy připadaji dosti ehm...přirozený. Mě dělá dobře, když se můžu do sytosti najíst fajn a tučnýho jídla . Mě dělá dobře, když se můžu válet po ránu v posteli a nic nedělat. Mě dělá dobře, když můžu masturbovat hodinu v kuse. Mě dělá dobře, když udělam něco, na co sem pyšná a ostatní mi závidí. Stejně tak, jako já kolikrát závidim ostatním a snažím se být lepší než oni. Taky se na ostatní lidi umim pořádně nasrat, když mi k tomu udaji důvod. A nevim, proč bych nemohla být lakomá a některý věci nemít prostě jenom pro sebe. Například jídlo...a tim se dostáváme k tomu prvnímu tzv. hříchu. Myslim si, že takový jsou i ostatní lidi, tak proč je to považováno za něco špatnýho, když je to vlastně přirozený. Podivejte se na děti, ty většinu z těhlech věcí dělaji uplně přirozeně a vůbec jim to nepřipadá nějak špatný. Tak proč by tyhle věci Bůh doprdele ustanovoval, jako špatný??? Navíc přece máme být jeho obrazem. Znamená tor snad, že i on sám dělá tyhle věci? Je to vážně chytře vymyšlený. To, co člověk přirozeně dělá, nám vtloukali do hlavy jako nepřirozené. Na jedný straně falešné ''ctnosti'', kterí jsou v nesouladu s tím, co děláme přirozeně a na druhé ''neřesti'', aneb. opravdová přírodní podstata člověka, a to přežít, za každou cenu. ''Neřesti'', kterým má vládnout Satan. Pokud tedy chci bejt v souladu s Božím řádem, mám popírat sama sebe? Pochopila jsem, že ano. A důvod? Dostanu se po smrti do nebe. Bůh to přece chce, protože mě miluje. Ale kdybych náhodou přece jenom nechtěla poslouchat jeho řádu...vždycky je tu připravený peklo a nekonečný utrpení. Aha. Já myslela, že po smrti bude moje tělo pohřbený. Neee ty blbko, to se přece týká duše. Ta bude nekonečně blahoslavena nebo trpět. Ehm...jak? Jak si vůbec může někdo dovolit mluvit o něčem, o čem nikdo živej nemůže nic vědět? WTF? Dejme tomu, že ale teda existuje něco, jako posmrtný život. Moje hříšná duše bude trpět. Proč? Proč by měla moje plně uspokojená duše trpět, když měla všechno, co jí tenhle Bohem vytvořený svět nabízel? Nevidim v tom selskej rozum. Někde v Bibli Ježíš nazve Petra Satanem, když Petr nechce, aby byl Ježíš ukřižovanej (což je Boží záměr). A taky se doslova píše, že Satan je vládcem tohohle světa. Víte co, Bible má pravdu. Přesně tohle si myslim. Satan, pokud ho tedy budeme brát jako skutečně existujícího démona, je oprávněně vládcem tohohle světa a udržuje ho v rovnováze. Protože zlo (připomeneme si, že ho vnímáme pouze na základě morálních principů) bylo, je a vždycky bude součástí světa. Jsou lidé hříšní? Musí! Vždyt' samotný život vzniká z ''hříchu''. LOL. To Bůh fakt nedomyslel. Máme čelit ''hříchu'' ale sami vznikáme z ''hříchu''. To by pak život a celé to (ne)dokonalé Boží dílo bylo k hovnu. Teističtí satanisté, kterým očividně došlo, že i v případě, že by Satan jakožto démon opravdu existoval, je potřeba ho přijmout a prokazovat mu stejnou úctu jako Bohu, protože jednoduše existuje a my s tím nic nenaděláme. Jen ten celek můžeme, pokud chceme, využívat k našemu prospěchu pomocí magie. O magii se rozepisovat nebudu, protože jediný co o ní vim je to, že černá ani bílá magie neexistuje, ale existuje prostě jenom magie. Konec.
Ale ne všichni Satanisté berou Satana jako opravdovou entitu. Je tady další pohled, kde slovo Satan také zatupuje vše, co křest'anství zavrhovalo, ale pohlíží se na něj jinak. Tenhle pohled vlastně dal dohromady jeden, podle mě dosti badass chlápek. Jmenoval se Anton LaVey a založil extrémě trefnou a super parodii na křest'anství- Církev Satanovu. Také sepsal Satanskou bibli, jejíž četbě jsem věnovala posledních pár dnů. Musim říct, že Satanská bible mi ve spoustě věcí a názorů sedla jako prdel na hrnec. Opravdu. Stačilo si přečít 9 satanských přikázání a hned jsem věděla, že chci číst dál. Samozřejmě mi taky sem tam připadalo, že si třeba protiřečí, ale možná sem to jenom nějak postiženě pochopila...kdoví, všechno má chyby. Ale jako celková myšlenka LaVeyova satanismu mi přijde opravdu hodně dobrá. Bojkotuje křest'anství a především jeho morálku, kterou svým způsobem převrátil rozumným způsobem naruby. Vychází z bible, ale popírá existenci toho všeho nad námi a má za to, že pokud by neexistovali lidé, neexistoval by ani Bůh. Jediný Bůh jsi ty sám, to je podle mě fakt důležitá věc na uvědomění si. Satan znamená vlastně přírodu a její zákony. Proto uctívejme přírodu. A proč všechno to divadýlko okolo se všemi těmi rituály a tak? LaVey řekl, že lidi potřebujou rituály a asi měl pravdu. Navíc vzít všechny tyhle zákony přírody a dát tomu nálepku Satanismus mi přijde opravdu chytrý, protože to chrání tu úžasnou sílu vlastní vůle. Chrání ji před lidmi, keří ji neumí používat už sami od sebe, protože se toho bojí právě z důvodu té ''děsivé'' nálepky Satanismu. To je Satanismus, to je špatný, o to se určitě nemůžu zajímat. Někde sem slyšela, že nějakej kněz o tomhle Satanismu prohlásil, že je to ''náboženství'' (je to totiž spíš parodie na náboženství) pouze pro silné, zatímco křest'anství je nábožřenství pro všechny. Myslim, že k tomu neni potřeba nic dodávat, měl úplnou pravdu. Satanismus musí být ''náboženství'' jen pro silné lidi, protože satanisté se nemají za co schovat. Žádný Bůh, který by mohl za jejich činy neexistuje, mohou si za ně sami. Za uplně ale uplně všechno a to některý lidi neumí přijmout. Selskej rozum rullezzzz!!!
Satanismus (jakýkoliv) je proti náboženství a morálce, ale i přesto vlastně vychází z bible a bojkotuje morálku. Odkazuju na 9. satanské přikázání- Satan je nejlepším přítelem, jakého kdy církev měla, jelikož ji po celá ta léta pomáhal udržovat v chodu! To podobně platí právě i naopak. Církev zbudovala náboženství, morálku a kulturu, Satan to má za úkol všechno ničit. Pokud vnímáme Satana jako skutečnou entitu, ničí se tím náboženství. Pokud vnímáme Satana jako zákon přírody, ničí se tím ''zdravá'' morálka. A pokud vnímáme Satana jako ehm...rokenrol, ničí se tím.....kultůra? Ne vážně. Jak už asi víte, jsem velká obdivovatelka téhle hudby a věcí kolem ní. Vnímam to jako něco nekonečně nádhernýho a dobrýho ale potom jsem jednou narazila na názor, že rock a metal je nástroj Satana. Wut? Nechápala jsem. Ale časem jsem pochopila. Rock n' roll je věc hlasitá, plná ''sprostých slov'', vychází ze ''sprostých'' věcí, ukazuje lidskou přirozenost, některé názvy skupin, texty, prostě vše přiživuje názor církve, že to je hudba Satana. A tady maji kněží, kteří kdysi minulý rok brojili proti vystoupení Iron Maiden na Slovensku, zase pravdu. Pokud si to tak potřebujeme nazvat, tak Rock n' roll je opravdu hudba Satana. Rock n' roll je totiž věc upřímná. Vzal věci morálkou považované za špatné a prezentuje je jako krásné. Satan? Zlo? Sex? Drogy? Pojd'me to ukázat v jiném světle. Taková antikultura. Na nic si nehraje. Vidim to hlavně na koncertech. Ty lidi tam přišli a zaplatili ze svojí svobodný vůle, žádný morální pravidla a slušnost je tam nedokopali (narážim na to, proč se například část mojí rodiny chodí modlit do kostela). Koncerty jsou velkou mší a lidi se tam modlí k Bohům, které vidí na vlastní oči. Nádhera. Proto to miluju. Navíc rejpání do církve za pomocí ''pekelné'' hudby je prdel. Jako třeba když jsme museli za katolický základce chodit na mše a já tam poslouchala hudbu. Pohled na mluvícího kněze, ovšem dabovaného Bonem Scottem či Brianam Johnsonem. je jedna z nejkomičtěších věcí, co si pamatuju...
I přesto všechno bych se nenazvala Satanistkou. Úplně mi nesedí ani LaVeyův Satanismus ani jakejkoliv jinej. Já si prostě nedokážu vybrat. Ale kdo ví, eště sem přečetla moc málo knížek na to, abych mohla dělat konečný závěry. Jediný co určitě vim je to, že je mi pořád všechno jedno a že sem pořád stejná. Alespon sem si trochu srovnala mozek a všechny věci v něm. Už se zase cítim silná. Moje ego je opět kompletní! Wow. Tak takhle vypadaji moje myšlenky. Každopádně jsem moc a moc ráda, že jsem si přečetla Satanskou bibli. Dalo mi to námět k přemýšlení. A taky mi to celý změnilo pohled na tu normální Bibli. Už jí nepovažuju za lživou knihu. A ne to opravdu neznamená, že bych jí snad začala považovat za něco svatýho a přestala si z ní balit brka. Nebýt Bible, tak by ta Satanská nevznikla, což by podle mého názoru byla škoda. Navíc ta originální má někdy fakt trefný postřehy. Taky bych si jí měla přečíst slovo od slova, doufam, že se k tomu někdy dokopu...
Ámen
Rokenrol vám všem
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Rose Violent Rose Violent | Web | 8. února 2014 v 23:34 | Reagovat

Svým způsobem máš pravdu. Moc toho o satanismu nevím, ale myslím si, že je to svým způsobem filozofie, nebo že to není úplně náboženství, právě proto, jak říkáš. Nepřijde mi, že by tam šlo uctívání Satana.

Jedna křesťanka z naší školy řekla, že se to nesmí všechno brát tak doslova a má pravdu. Nemyslím si, že jde o to chodit každou neděli na mši a řídit se vším z bible, ale mít to v sobě. A myslím, že sex po svatbě není hřích, takže pokud nás rodiče vytvořili až po, tak to není hřích. Ale myslím, že ani tohle se nemůže brát doslova. Většina hříchů jsou věci, co lidé dělají a jsou přirozené, ale třeba závist dle mého špatná je a je zbytečná. Taky závidím, ale vážně to nemá smysl. Není to o tom, že bych zpytovala svědomí, protože je to hřích, ale proto, že závist svědčí o tom, že člověk není spokojen sám se sebou, s tím, co má a že když to vidí jinde, kouká se na to špatným způsobem, co ho tak akorát sráží. Ale ty ostatní hříchy jsou často taky zbytečné. Jsou příjemné, ale že by měla být síla v tom, že se přežeru nebo někomu nechci něco dát, že proto, že si tohle satanisté připustí jsou silnější si nemyslím... Myslím si, že boj samé se sebou je těžší než si říct, že teda jo, tak se na večer napráskám. Já teda nemám černé svědomí kvůli takovým věcem, ani mi nepřijdou hříšné, jen nevidím sílu v tom, když je dělám. Myslím, že sebezapírání je těžší.  Ale taky si myslím, že přežrat se je rozmar a třeba jestli chce člověk zhubnout, jíst zdravě, tak sebezapřít je pro něj jednou z možností, jak zhubnout. Možná Bůh udělal zlo, aby byla rovnováha. Taky si myslím, že vybírání člověka mezi dobrem a zlem tvoří jeho charakter je to podle mě dost podstatné. Mně přijde, že lidi, co chodili na katolickou školu to vidí takhle.... Ale tvůj článek na mě působí taky trochu tak jako nějaký bojkot proti církvi jen prostě proto, že je to drsné a jiné... Možná to tak jen působí. Myslím si, že tvůj názor je samozřejmě i dost ovlivněný tím, že je ti blíž satanismus. Takže na satanismu víc vyzdvihuješ ty pozitivní věci a těch negativních si nevšímáš a u křesťanství naopak. Vše má své plus a minus. Myslím si, že je důležité věřit a je jedno, jestli v Boha, Satana nebo sama sebe, je to důležité pro život.

2 Normální člověk Normální člověk | 9. února 2014 v 0:36 | Reagovat

[1]: Já právě na to vnímání ''hříchů'' už uplně rezignovala. Opravdu si myslim, že se tak vůbec nedaji vnímat, stejně jako všechno divadýlko okolo dobra a zla, protože oba dva pojmy a jejich vnímání v sobě máme zakořeněno díky (tisícileté?) morálce, která nás obklopuje celou dobu, co na tomhle světě sme. Takže na nás logicky působí a musíme jí nějak uplatnovat v našich rozhodnutí at' chceme nebo ne. Hele to jak si napsala, že síla je v tom, že se přežeru nebo tak, mě fakt rozesmálo, protože se v tom uplně vidim :-D Ráda se přežíram od své krásné zkušenosti s bulimií. A navíc...co já vim no, nějaký satanista (ne jenom satanista ale kdokoliv)si třeba ego honí na tom, že se přežere, nebo závidí, je lakomej atd. Vlastně stejně tak, jako si člověk může honit ego na čemkoliv jinym, žejo. Na tomhle světě mi nepřipadá totiž vůbec nic zbytečný, teda kromě mojí nacistické spolužačky ale tak...aspon se mam občas čemu zasmát no, pokud bychom zacházeli do detailů. Takže vlastně taky neni zbytečná no :-D
Snažila sem se být objektivní nejvíc, jak sem mohla, ale chápu, že v takhle dlouhym textu se mi to absolutně nemohlo podařit (protože muj mozek neni schopnej se vyjadřovat), už jenom z důvodu, že podle mě objektivita neexistuje a je to jenom pojem. Vim, že to zní divně, ale ve skutečnosti nevyzdvyhuju jedno nad druhym. Měla sem k tomu tendence, když sem chodila na tu zasranou školu, ale ted' už ne. Nemam žádnej respekt (dá-li se to tak nazvat) ani ke křest'anství ani k satanismu. Jak sem řekla, je to jedno a to samý, jedno by bez druhýho nemohlo existovat. Pochybuju prostě o všem, dokonce občas i sama o sobě a nevnímam to ani dobře ani špatně, stejně tak, jako všechno ostatní... Ale přece jenom asi ten Satanismus (jakože obecně antináboženství, antikultura i antimorálka) vyhovuje víc, protože se v tom vidim, vim, že sem takový byla vždyckya nemusim se měnit. Což se o křestanství (a dalších náboženstvích) nedá říct. Ale co já vím. Já vím jenom to, že mam chut' na cígo a nic víc :-D

3 RaTTvs RaTTvs | Web | 11. března 2014 v 16:51 | Reagovat

Souhlasím s tebou v hoodně věcech. :)) I když pro mě Satanská bible není tak "směrodatná". Jako základ satanství dobrej, ale v dnešní době trochu nepoužitelnej. Hlavně kvůli tomu, že je mnohem víc a víc ateistů. Přesto ale pořád LaVey byl ten, kdo položil základní kámen "novodobýho" satanismu a dal i základ spoustě dalších směrů.

Jinak pokud budeš chtít (a pokud jsi to už neudělala :D ), přečti si knížku Satanismus od Josefa Veselýho. Myslím, že hodně dobře vystihuje .. no úplně všechno. :D

4 Pražský poděs Pražský poděs | Web | 11. března 2014 v 18:33 | Reagovat

[3]: Taky Satanskou bibli neuctívam jako něco, podle čeho by se dalo řídit. To by byla fakt blbost, protože kolikrát mi LaVeyův pohled na některé věci nepřipadal tak dobrej, abych si ho mohla přivlatnit. Pokud si chce člověk na něco udělat názor, tak toho musí přečíst co nejvíc žejo. Tohle jsem jenom použila jako přáíklad, protože to byla první knížka co mě tak nějak nakopla a řekla: ''Taaak a ted' si eště přečteš všechno od Crowleyho, Arama,  Zachariase, Blavatské a spousty dalších'' :-D
Hele...na tu knížku sem koukala v jednom obchodě tak ti děkuji, žes mi připoměla, že bych si jí měla přečíst ;-)

5 Maitter z Creepfellu Maitter z Creepfellu | 25. června 2014 v 15:58 | Reagovat

Nemohu o sobě říci, že jsem ateista, ale nemohu ani říci, že v Boha věřím. Od všeho si vezmu kousek a neberu nic úplně doslova, v takových případech to totiž dopadá přesně tak praštěně, jak píšeš.

Ohledně závisti, obžerství... to si interpretuji tak, že když už má člověk špatné vlastnosti, neměl by je podporovat. Sám by měl chtít být lepší, ne kvůli nebi, ne kvůli peklu, ale aby po sobě zanechal aspoň ty vzpomínky ostatních: "Jo, tenhle mi pomohl s tímhle a tímhle, jo, tenhle se choval slušně, když je ostatní posílali do háje."

Hudba je Hudba. Nic satanskýho, nic božskýho, je to lidské dílo a těší moji lidskou duši, nitro. Bez hudby bych tu nebyla, nežila bych, nezvládla bych nic. Ať se zpívá, o čem chce, pořád je to lidské...

V sebezapření je síla. Každý má své nedokonalosti, ale jak jsem psala výše, proč je přiživovat? Zjistila jsem, že některé zlozvyky/vlastnosti nepřekonám, tak se akorát snažím je nějak zmírňovat.

Lidé, co opravdu věří, ti, co v tom vyrostli a ne nuceně, nýbrž z vlastního přesvědčení a přitom nejsou fanatici - znala jsem jeden takový manželský pár a pohled na ně byl kouzelný. Vydrželi všecko možné. To jen já jsem za magora a neumím si tu víru s tím, co teď mám a vím, představit. Pro věřící je výhoda ono přesvědčení, že někde pro ně neustále, ve dne v noci, existuje podpora.

To je tak vše, co si z křesťanství odnáším.

Hodně zajímavý článek.

6 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 25. června 2014 v 16:33 | Reagovat

[5]: Já sem třeba nikdy nepoznala sílu v sebezapření. Jenom se toho pak vždycky litovala, proč sem neudělala tamto a tohleto. Ale jo, taky si myslim, že atheismus prakticky neexistuje. Každej v něco věří i když si to třeba plně neuvědomuje. Může to být cokoliv. A kdo řiká že ne, tak kecá.
Haha tak jasně no. To o tý hudbě. Jasněže to vytvořili lidi. Je to všechno jenom záležitost lidí. A lidi sou fascinující bytosti.
Tak pro mě tady taky někde neustále, dnem i nocí, existuje podpora, žejo. Jenom si jí, narozdíl od lidí, kterým se řiká věřící, musim najít sama, žejo :-D

7 jiga jiga | E-mail | 18. prosince 2014 v 1:02 | Reagovat

Katolíci křesťani? Místo Boha uctívají papeže člověka podobně jako satanysti, který je svojí podstatou bytí roven Bohu, tedy podle katolíků. Místo Soboty slaví pohanskou neděli,  den slunce anglicky SunDay, německy SonnTag... Největší sranda je, že když sečteš hodnoty čísel ve všech titulech papeže tak dostaneš 666. :-D

Nebo si porovnej katolíky a komunisty. Ostatně první komunisti byli katolíci znechucení Katolickou církví a dělali co je Katolická církev naučila: Otec, Syn Duch Svatý - Marx, Engels, Lenin. Kardinálský purpur znamená krev, kterou jsou ochotni kardinálové prolít při obraně víry - rudá barva vlajek komunistů znamená krev soudruhů prolitou při boji za komunismus. Svatý - Hrdinové. Víra - Komunismus...  :-D

Mimochodem hřích původně v Hebrejštině znamená minutí se cíle. Bůh je duch, bůh je láska. Člověk je obrazem Boha, tedy lásky. Bůh stvořil člověka jako muže a ženu. Muže a ženu proto, aby mezi nimi byl vztah, láska, obraz lásky, obraz Boha.  Manželé jsou tedy hmotný obraz neviditelného LáskoBoha. Píseň písní v Bibli má i erotický náboj, proto ji Židé poprvé čtou až po třicítce. Sex není v Bibli tabu, je to způsob jak hříšníka, člověka bez lásky donutit milovat.

Hřích je v překladu z Hebrejštiny minutí se cíle, tedy nebýt obrazem lásky. Kradeš ? Nemiluješ toho koho okrádáš. Smilníš? Nemiluješ svého partnera... Neslavíš Sobotu? Neraduješ se z Boha a nemáš ho ráda. Nebo také mohu říci. Kradeš? Tvoje láska se minula, zaměřila se na tebe a miluješ sama sebe. Smilníš? Manželskou lásku jsi zaměřila na někoho jiného něž na manžela, manželská láska minula manžela, minula se cíle, zhřešila jsi. Dalo by se říci, že hřích je láska, láska, které je špatně orientována. Což má katastrofické důsledky.

Láska dala lidem svobodu, i svobodu hřešit. Kdyby nemohli hřešit nebyli by svobodní. Tak trpíme za svobodné rozhodnutí Adama a Evy Hebrejsky Chavy. No a Ježíš nás přišel zachránit. :-D No a každou chvíli by měl přijít. :-)  :-D  8-)

8 jiga jiga | E-mail | 18. prosince 2014 v 1:13 | Reagovat

Komentář číslo 7 :-D. 7 je číslo Boha, Boží plnosti.

Skutečný Satanista tohle ví, ale zamiloval se do myšlenky, že se stane rovný BohuLásce. A není to náhodou paradox? Milovat mysšlenku být rovný BohuLásce? O_O

Já měl být fylosof nebo rabín nebo kazatel.

9 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 19. prosince 2014 v 17:36 | Reagovat

[7]: Marx, Engels a Lenin loool :D Jooo rudá barva :D To je prdel...
Hezky řečeno, všechno ti věřim, ale tak moc bych to nehrotila. Prostě take it easy. A ten hřích, no já nevim chlape. Minutí se cíle? Možná, ten překlad je asi správnej. No a? Co já budu věřit nějakejm starejm žiďákům lol... Ne, prostě...noaco.
Ježíš příjde zas? No a? Starý dobrý časy...když někdo začal žvanit něco vo nějakym posranym synu božím, tak sme prostě vzali pár hřebíků a přibili ho na dřevo :D Jednoduché a efektivní.
Skutečný satanista? Dafuq it is? Doesn´t make a sense for me...
Raději filosof, prosím.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama