Bisexuání peklíčko

7. července 2014 v 17:11 | Pražský poděs |  OSUMNÁCT BYLO? Sex, drogy, láska, smrt, kacířství (materiál pro bulvár)

Prej v tom lítam až po uši a eště vejš

Sem teoreticky docela nedavno zjistila...
A to sem si myslela, že sem jinak vcelku "normální"....
Takže ted' všem s vaším dovolením, i bez něj představuju svuj coming out, jelikož už sem to stejně měla dost dlouhou dobu v plánu...

Byly časy, kdy sem tak nějak vůbec netušila, při jaký příležitosti se tenhle pojem používá. Jelikož sem si v tý době myslela, že se mě to vůbec osobně netýká. No, ukázalo se, že je to celý jinak, než sem si myslela. To sme se takhle jednou na začátku prváku bavili s mými novými přáteli. Nějak sme přišli k tématu sexuální orientace a jedna dívka ze třídy se přiznala, že občas míva sympatie i k ostatním vagínám. Aneb, že je prostě bisexuální. V tý době sem eště byla potichu, neměla sem k tomu co říct. Vlastně mě vůbec nenapadlo, že za čas rozšířím tyhle řady i já.
A stejně si nepamatuju na žádnej moment, kdy bych si řekla, že "jo, tak nejsem heterosexuální, ale bisexuální". Ono to prostě přišlo tak nějak postupně a samo. Začala sem si to uvědomovat, nepřekvapovalo mě to, nebyla sem z toho nějak rozhozená, mimo a tak dále. Prostě sem to brala, že to teda takhle je. Byla sem přesvědčená, že moje bisexualita se týká jenom sexuální roviny, že bych prostě byla schopná mít sex s holkou. Všímala sem si holek, líbily se mi holky, některý méně, některý víc. Přitahovala mě představa, že nějaké z těch krásných děvčat budu zajíždět rukou mezi nohy, pomalu jí svlékat šaty, mačkat jí zadek, kousat bradavky a že ona bude dělat to samý mně. A to bylo všechno. Nic víc, nic míň.
Jenže.... Jenže potom a neni to tak dávno, se mi tak nějak stalo, že sem se zamilovala do svojí spolužačky. Do svojí nádherný spolužačky. Tim to začalo. Přijde mi prostě mimořádně krásná. Nikdy v životě sem nepotkala tak nádhernou holku. Tyvole...kdyby ste to viděli.... Je docela vysoká. Její nohy sou vážně dokonalý. Vážně. Nikdo nemá krásnější nohy než ona. Dlouhý, úměrně štíhlý a dokonale vytvarovyný. A eště když má podpadky...to je něco! Je štíhlá. Hodně štíhlá, ale ne vychrtlá. Třeba ramena má docela kostnatý, ruce taky, ale přitom si zachovává ten ideál přesýpacích hodin co se boků a pasu týče. Prsa má malý, takový, co se k ní hodí a na dlouhym krku má ten nejlíbeznější obličej, co kdy byl stvořenej. Vůbec se nemaluje, nepotřebuje to. Má krásný hnědý oči a polodlouhý vlasy, který maji místama jinej odstín. Ty lícní kosti! Ty rty! Ten nos! Bože, je tak dokonalá, že sem se kolikrát přistihla, jak na ní blbě zíram. Předevšim když kouří. To vypadá obzvlášt' dobře. Ale nejhorší na tom je, že neni jenom neskutečně nádherná, ale taky neskutečně vtipná, přátelská a inteligentní. Veškerá dokonalost vesmíru na jednom místě, řekla bych. A to je to, co způsobilo, že sem si musela přiznat, že sem do ní zamilovaná. Na férovku zamilovaná. Už to neni jenom o tom, že bych z ní chtěla strhat všechny ty krásný šaty (co jí tak sluší), co nosí, ale taky o tom, že bych v její společnosti chtěla trávit hodně času, povídat si s ní, řikat jí, jak je úžasná a tak dále.
Musim přiznat, že tohle mi trošku vyrazilo dech. Nemyslela sem si, že bych se do holky mohla zamilovat skoro stejnym způsobem, jakym sem se doposud zamilovávala jenom do chlapů. Vyrazilo mi to dech, jelikož sem předpokládala, že to mýmu mozku přidělá jenom problémy. A předpokládala sem správně. Jako kdybych neměla dost problémů s citama k jednomu blbýmu chlapovi...ted' se k tomu přidaly i city k jedný holce a co hůř, spolužačce, kterou vidim prakticky každej den. Bylo na čase zjistit, jesli je tady nějaká malá, malinkatá minišancička, že bychom spolu my dvě mohly něco mít. Nemyslela sem přímo regulérní vztah, spíš jenom něco jako flirt, úlet, sex a tak dále. No, jelikž sme se spolu v poslední době hodně bavily, jednou mi vyprávěla, že jí kdysi balila nějaká lesbička, ale že ona na tyhle věci vůbec neni a nedovede si to představit. Bum. Tak se mi zase sesypal další domeček z karet...
Naštěstí sou ted' prázdniny a tak jí aspoň neuvidim každej den a jak se řiká, sejde z očí, sejde z mysli, žeano. I když pro mě tohle pitomý pořekadlo nikdy neplatilo, alespoň co se chlapů týkalo a týká. Určitě je to i tim, že i tak se moje zamilovanost do chlapů a zamilovanost do děvčat (zatím teda regulérní zamilovanost byla jenom jedna) přece jenom něčim liší. Nevim přesně čim, ale něco tam je. Například si nedovedu představit, že ačkoliv sem zjistila, že se do děvčete můžu regulérně zamilovat, asi bych s žádnou nemohla tvořit pár a představovat jí jako svojí přítelkyni. Samozřejmě, že to ale nemůžu prohlásit najisto, jelikož sem se s žádnou holkou eště takhle ani sexuálně nesblížila. Ale prostě si to myslim, že by mi holka nemohla nahradit chlapa. Obecně, holka nemůže nahradit chlapa.
I když kdo ví, co se v budoucnu stane. Třeba někdy potkam holku svých snů, se kterou si budu rozumět, co bude lepší než všechny penisy světa. Ale i tak si myslim, že bych s žádnou takovou nechtěla zakládat rodinu, stejně tak jako nechci zakládat rodinu ani s žádnym chlapem. To jenom tak že mam o starost míň, jak ted' každej řeší, jesli homosexuální rodiny ano, či ne, tak mě tohle může bejt uplně u prdele. Tenhle rodinej smysl mojí osobě naštěstí chybí.
Přesto si myslim, že moje bisexualita neni úlevou, naopak. Nemluvim o tom, že si nejspíš někdy budu moct užívat sex i s holkama, ale o tom, co všechno se se mnou děje, když sem zamilovaná. A nemam ráda to, co se se mnou děje, když sem zamilovaná... Éch, já to nějak přežiju.
Eště jednu věc bych asi měla zmínit. Měly by o mojí sexuální orientaci vědět lidi z rodiny? Ne. Rozhodně ne. Proč by měli? Na co by jim bylo vědomí o tom, koho si představuju, když masturbuju... Jako jo, před lidma, kterým alespoň trochu věřim, se klidně přiznam, že se mi líbí i holky, ale proč bych to měla řikat třeba konktrétnim lidem ve svý rodině, co sou homofobní, jako třeba sir otec nebo prarodiče... Ne pardon, jak se řiká: "I hate the word homophobia. It's not a phobia. You are not scared. You are an asshole..."
Hm, tak tohle je asi celej důvod toho, proč nemůžu mít nic proti LGBT. Sem tak trochu jejich součástí. Ale i když sem si myslela, že nejsem, tak sem nikdy nic proti těmhle lidem neměla. A předevšim sem nikdy nechápala to rozdělení. Proč lidi dělit podle toho s kym šoustaj, pokud to té osobě, se kterou šoustaj, nevadí a dělá to samý dobrovolně? Proč vzniklo dělení lidí na homosexuály, heterosexuály a bisexuály? Kterej kokot to vymyslel? Díky tomuhle jenom vzniká ve společnosti víc a víc důvodů ke sporům a nenávisti, kdy pár náboženských fanatiků začne kecat svoje sračky o správnym a přirozenym sexu, případně rodině. A eště se opovažujou nelogicky argumentovat tim, že bůh to tak nechce. Jasně. V tom případě by to znamenalo, že na jedný straně stojí, připustíme- li si, že existuje bůh a na druhý proti němu příroda... Sračka...
Ámen
Rokenrol vám všem
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 points-of-interest points-of-interest | Web | 7. července 2014 v 18:38 | Reagovat
2 Majklice†Světice Majklice†Světice | 7. července 2014 v 19:04 | Reagovat

Taky jsem se kdysi zamilovala do spolužačky (teď je to kluk), nejhorší bylo to, že jsme byly vážně dobré kamarádky a seděly jsme na všech hodinách spolu, chudák nechápala, proč se jí najednou tolik vyhýbám :D

3 Sarinka Sarinka | Web | 7. července 2014 v 19:14 | Reagovat

Pekne napísaný článok :)

4 necroparanoia necroparanoia | E-mail | Web | 7. července 2014 v 19:25 | Reagovat

Myslím si, že rodina to nemusí nutně vědět. Měla jsem kamarádku, co byla čistě na holky a svěřila se s tím další kamarádce, načež se setkala s reakcí "Ježišmarja, a už si to řekla doma? Máma by to přece měla vědět, je to tvoje máma". Nechápala jsem. Proč by se měla přiznávat mámě, která by jí za to odsoudila a zavrhla? Nemusí vědět všechno, ikdyž "Je to máma".

5 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 7. července 2014 v 19:45 | Reagovat

Já v tom mám prozatím guláš, tak než se vrhnu do nějakého vyjadřování, tak počkám, protože už zítra nemusí být vše jak dnes :-D
Znám jednu co je "bis" a myslím, že to v této společnosti musí mít těžké (a to je úžasná).
Až v tom budu mít jasno asi se s tím doma nesvěřím ať už budu cokoliv. Jinak mám pocit, že od prarodičů jsem momentálně zatěžována větami:" My tě budeme mít pořád rádi i když budeš lesba, hlavně si něco neudělej." tyhle výroky mě štvou, protože jsem si ještě nikdy nesáhla na tělo a také ten způsob věty podmiňovací je dle mého sprostý. Říct jim to samozřejmě nemůžu, ale po tomhle je mi jasné, že oni budou poslední, co se to dozví, jak to se mnou je :-D

6 Robka Robka | E-mail | Web | 7. července 2014 v 22:09 | Reagovat

To, že se ti nějaká holka líbí a máš tyhle představy, ještě neznamená, že jsi bisexuální. Nemuselo by to být ani tehdy, kdybys něco s holkou zkusila. Spíš jsi ještě ve věku, kdy hledáš a zkoumáš, co se ti bude líbit.

7 Fredy Kruger Fredy Kruger | 8. července 2014 v 0:11 | Reagovat

" Ještě trochu ... jen maličko ".....ˇ

" Toť  bisexuální jest peklíčko...
když myslíš, že ještě  ... to  chce "...

... Pod bačou ... ne žena !!! ... ovce !!

" Jak můžeš ??!!  ... jsi ovce té otcem !!"
... vykřikl Ferro  Chuyi ( též bača )
jež ovce a berany natáčal,

( jest minuta, kdy vešel do koliby )

.... dívá se na ovce !!... je zděšen ! " Což kdyby  ....

... támhleta .. třetí  byla mou dcerou ??
Ani se na  to  newiseru !"

Do vedlejšího  běží pak stavení ...
i tam se ozývá bečení....

Tam na ovci  Janko je ... Howora!

" Vedle jest  Sodoma-Gomora !
... co ovce tam dělají  s pasákem !"

" Bača  Pukk  známým je prasákem !"
.... řek´  Howora  Janko  a típ  vajgl ...

" Fuy tajbl ! " ( dí mužové ) :  " Tfuj  tajbl !!"

8 Shisco Shisco | E-mail | 8. července 2014 v 1:00 | Reagovat

Jak už jsem jednou napsal, slovo "rodina" znamená máma+táta+děti. V tomhle případě poněkud výjimečně to nejsou sračky, co říkají křesťánci. Ano, dva chlapi ať spolu klidně žijí, i dvě baby, nebo třeba tři, ale rodina to není.

9 John P. Mordriy John P. Mordriy | Web | 8. července 2014 v 10:39 | Reagovat

Líbí se mi tvůj argument, proč se rodině nesvěřovat. :D

Taky se setkávám s ostře homofobními názory a osobně nevím, čím je praštit dřív, ačkoli ono by se jim asi mysl neprojasnila, neboť poznámky tohoto typu vyžadují, aby mozek navždy odešel.

10 stuprum stuprum | Web | 9. července 2014 v 4:09 | Reagovat

Nechť se rodí už jen samí bisexuálové, aby nikdo nezůstal na ocet. :)

11 Shisco Shisco | E-mail | 9. července 2014 v 17:38 | Reagovat

[10]: Tak nějak si nedokážu představit to všechno s chlapem místo ženské, ale... Uznávám, že mají mnohem větší výběr :D
Pokud by ale byla půlka vztahů tak a půlka tak, rodila by se polovina aktuálního počtu dětí, který je už tak žalostně nízký a evropané vymírají... A to by byl celkem průser

12 Shisco Shisco | E-mail | 9. července 2014 v 17:42 | Reagovat

A ještě jedna otázečka na Pražského poděsa: Co festival Masters of Rock, zítra až neděle? Jedeš? :-)

13 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 9. července 2014 v 21:45 | Reagovat

[12]: Kdepak...zvítězil židovskej festival v Boskovicích :D To je u Brna :D

14 lapis lapis | Web | 13. července 2014 v 17:28 | Reagovat

Skus si precitat tuto kratucku knizku: herman hesse, demian. Hodne inspirativna a myslim si ze by sa ti hodila. Ak sa k nej niekedy dostanes (teraz mas prazniny = kopa casu a aj nejaku kniznicu v prahe mat budete ;) ) tak my napis docela by ma zaujimal tvoj nazor .

15 points-of-interest points-of-interest | Web | 14. července 2014 v 11:50 | Reagovat

Hezké

16 Krokodyleka Krokodyleka | E-mail | Web | 14. července 2014 v 14:30 | Reagovat

Ahoj,
jak tak pročítám tvůj blog, asi toho máme víc společného, než se mi na první pohled zdálo. Zamilovanost do dokonalé osoby, která je shodou náhod má spolužačka ? Či pociťování nicoty ? A nebo také sebevražedné sklony ? LGBT ? oh... :D mohu ještě pokračovat !

Nechtěla by jsi si psát ? :)
Kdyztak email ;) nebo na blog :)

Těším se na nějaké zprávy :)
Krokodyleka ;)

17 Marytess-Kitty Marytess-Kitty | E-mail | Web | 14. července 2014 v 14:43 | Reagovat

Snažím se na tohle téma můj užvaněnej mozek vypnout. Mám to asi nějak jako ty, než jsi se zamilovala, ale jsem spokojená tak jak jsem a bojím se, že kdybych se v tom nějak babrala, asi bych ještě věděla co nechci...Ne, mozek má prázdniny a úvahy o mojí sexualitě tudíž taky...

Jinak fakt dobře napsanej článek.

18 ginger-v ginger-v | Web | 14. července 2014 v 14:55 | Reagovat

Ten článek mi tak trochu mluví z duše. Je to dobře napsaný a dobře se to čte :-) To s tou rodinou, s tím naprosto souhlasím. Rodiče přece nemusí vědět všechno ;-)

19 neznámý neznámý | 14. července 2014 v 17:01 | Reagovat

Ten design je hrozný. Vážně hnus. Pokazil ti ho ten kříž. Kdyby nebyl obrácený, máš to docela dobrý.

20 L. L. | 14. července 2014 v 20:15 | Reagovat

design nie je najlepší, ani mňa tie kríže nedostávajú, ale ide skôr o kombináciu s "tehlovým" pozadím, nebolo by to lepšie, keby bol "po kresťansky". a aj tak si myslím, že pokiaľ sa bloggerovi design páči a vystihuje ho, nech ho má. čitatelia  nie sú povinní sympatizovať.

s čím však sympatizujem, je to, ako slečna píše, a tiež o čom. trochu sa v tom totiž vidím. :-D

21 Em Zet Em Zet | Web | 14. července 2014 v 22:22 | Reagovat

"I hate the word homophobia. It's not a phobia. You are not scared. You are an asshole..." Ha, tak tenhle citát to zabil. Jsem ráda, že jsem na něj v článku narazila, už hodněkrát jsem nad tím přemýšlela, ale spíš ve spojitosti i s xenofobií - to je taky taková nesnášenlivost vůči přistěhovalcům a cizincům. :D Já vím, trochu od tématu, promiň, ale je to zajímavé, co a koho všechno jsme my, lidi, schopný nesnášet.

22 Rose Violent Rose Violent | Web | 14. července 2014 v 22:31 | Reagovat

Pobavilo mě, když jsem dneska viděla na blog.cz poutač "Zamilovala jsem se do spolužačky - článek od autorky Pražský poděs" :D Tomu říkám titulek, na který lidi uslyší, ač podle mě tvůj článek nespočívá v nějakém přiznání o zamilovanosti do spolužačky. :D

Já nevím, jestli je bisexualita, že tě přitahují obě pohlaví, nebo že se dokážeš zamilovat a milovat holku i kluka. Já si myslím, že pokud tě fyzicky přitahuje stejný i opačný pohlaví, není to bisexualita. Mně se holky líbí, líbí se mi víc než kluci - po fyzické stránce. Když vidím chlapa bez trička, ani mi to nic moc neřekne, ale hezký prsa, to je pro mě jako koukat na obraz. Já vnímám ženský tělo jako druh umění. Něco tak estetického, že mi to dělá radost. Vážně, já mám prostě radost, když vidím hezkou holku. Možná stačí, jen když se mě zaujme nějaká část těla - hubené nohy, krásná postava, hezká prsa, velký zadek, obličej, ... Miluju to, asi si nedokážu představit žít bez očumování holek. Každopádně si nedokážu představit, že se zamiluju do holky a chodím s ní. Nebo nevím... Kdyby mě holka líbala nebo jsme spolu měli poměr, líbilo by se mi to, dost. Možná bych při tom něco cítila, ale nějak si nedokážu (minimálně ne sto procentně) představit, že bych chodila s holkou, dělala s ní věci, jako s mym frajerem a ještě jí při tom milovala. Ale třeba jsem jen nepoznala tu pravou. To si myslí moje máma - že každej je aspoň v nějaký malinký míře bisexuální. Ale jsou lidi, co tvrdí, že bisexualita je už jenom fyzická přitažlivost stejného pohlaví. Já nevím, ale přece bisexualita by podle mě měla znamenat, že pro mě může kluk znamenat podobné věci jako holka, že to může být můj objekt zájmu. Protože já si fakt nedokážu představit partnerský život s holkou. Nebo prakticky ano, jen bych k ní nejspíš nic necítila. Ale fyzický kontakt s holkou mě láká. Trojka ne, jako nevidím nic dobrého v tom, kdybych se měla koukat na to, jak to můj přítel dělá s jinou holkou, takže možná ho jednou přemluvím, aby mi to dovolil. :D Už jsme se o tom bavili a on to podle mě podceňuje, bere to jako nějaké přání z pózy, jenže mně se holky fakt líbí. :D Takže řekl, že by mu třeba nevadilo, kdyby byla opilá a měla s ní něco, ovšem za střízliva ne. Škoda no. :( :D

P.S. Kdyby si to rozmyslel, já viděla tvou fotku a líbila by ses mi, mohla bys být moje kandidátka na styk, co ty na to, bejby? 8-) :D :D

23 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 15. července 2014 v 0:51 | Reagovat

[14]: Hele, o tom už přemejšlim tak rok. Jenom sem se k tomu nikdy nedokopala, takže dík za připomenutí :D

[17]: Och. Děkuju.

[18]: Dobře napsaný? Heh...tak teda dík no :D

[19]: Proč? Bojíš se a utíkáš před obrácenýma křížema do kostela a modlíš se ke svému Pánu, nebo co?

[20]: Vždyt' je po křest'ansku... Proč vás všechny zaujal blbej kříž, byt' jakoby obrácenej od nejčastějšího zobrazování kříže... To je to vážně tak krizovej symbol? Jenom proto, že si ho dali do hledáčku všichni zkurvený modní návrháři a tak to nosí všichni zkurvený strašně originální hipstři světa?
Jako jo no. Mě by bylo proti srsti sem dát kříž tak jak je na něm zobrazovanej ukřižovanej Ježíš, páč mam nejenom s křest'anstvím, ale i s jakymkoliv jinym náboženstvim dost velkej problém a obrácenej kříž symbolizuje tak trochu nějakej vzdor a odpor k těmhle sračkám (jelikož je většinově spojovanej předevšim s různými druhy satanismu), co maj v lidech vyvolat neopodstatněný pocity viny a další pitomý věci... Takže takhle.
Sympatizuješ? Fakt? Hustý :D Dík :D

[21]: Ten citát je absolutně nejvýstižnější na toto téma :D

[22]: PŘESNĚ :D Hlavní stránka posrala...
Aha...tak to já jako esteticky pěknou záležitost vnímam těla muže i ženy, no...
A JO ! To už sem slyšela nasčetněkrát, že je každej člověk bisexuální, ačkoliv by si to třeba nikdo nepřiznal! A je to zatraceně pravda! Víš, co...tyhle sračky s rozdělovánim na pudovou a citovou rovinu sou moc složitý :D To podle mě nemá cenu moc řešit. Hlavní je, že bisexualita existuje a pro každýho může znamenat prostě něco jinýho...
Hm. Sex. Sex. Sex. Zatraceně. Tohle mi neřikej ani jako vtípek, jestli to nemyslíš vážně. Sem se totiž na základě pár určitých informací, které mi byli během uplynulých tří dnů zděleny, že se začnu chovat, jako děvče, pro které sou v naší společnosti rezervovány slova jako kurva, děvka, dávačka a tak dále... Uvidim, jak dlouho mi to vydrží a jak mi to pujde. Drž mi palce, dost mi na tom záleží :D

24 Zedka Zedka | Web | 15. července 2014 v 9:14 | Reagovat

Si říkám, že každá holka musí být někde uvnitř trochu BI :D

25 ellie ellie | 15. července 2014 v 9:22 | Reagovat

Hele... Koukni. Záleží taky na tom, kolik ti je, já aice nejsem žádnej expert přes sexuologii, ale jedno vím jistě. Orientace se mění s věkem a to znamená, že za dva roky se to může celý ještě úplně přetočit. Definitivní je to podle mýho názoru až tehdy, kdy si budeš připadat dospělá. :-) Jo a souhlas s
[24]:
! :-) I když já jsem hetero tak je to pravda :-P

26 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 15. července 2014 v 9:47 | Reagovat

To, že kamarádka tvrdí, že na tyhle věci není, ještě nic neznamená. Kamarádka, do které jsem byla kdysi takto "nešťastně" zakoukaná já, to tvrdila taky a s velkou vervou. A jak jsem později zjistila, pěkně kecala. :-)

Ale je pravda, že jí to budeš muset říct natvrdo, jinak to z ní nevydoluješ, pokud to je tento případ. ;-)

27 neznámý neznámý | 15. července 2014 v 12:59 | Reagovat

[23]: ano, akorát ne do kostela. Ten desogn ale vážně není pěkný....
Ty jsi satanistka?

28 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 15. července 2014 v 13:44 | Reagovat

[26]: Heh. Kéž by...

[27]: Áe...to přímo ne. Nejsem nic. Sem jenom sebou samou. Ale snažim se dosti aktivně zajímat o religionistiku. Předevšim mě fascinujou abrahámovský náboženstvý, páč z toho se zrodila naše středoevropská civilizace, žeano... O satanismus v jakymkoliv slovasmyslu se tim pádem zajímam taky. Víč co, z každýho něco...

29 neznámý neznámý | 15. července 2014 v 17:36 | Reagovat

[28]: jestli se zaj

30 neznámý neznámý | 15. července 2014 v 17:39 | Reagovat

~ímáš o satanismus musíš něco vědet. K tomuto vyznání patři i brutální vraždy nevinných koťátek,štěňat, hříbat a i lidí. Chceš toto dělat?

31 Angie Angie | Web | 15. července 2014 v 23:43 | Reagovat

Parádní článek, v něčem jsem se poznala:) Líbí se mi rovněž ta myšlenka, že je naprosto pitomost dělit lidi a nejen podle toho, jak říkáš, s kým šoustají, ale celkově. Nesnáším škatulkování obecně. Každý by se měl starat především o sebe, když mu nikdo nijak neubližuje.

Bylo to lákavé téma týdne. Jako ty, přemýšlela jsem nad tím už dřív, že bych něco sepsala. A když to bylo jako téma, říkala jsem si, mám přijít taky se svým coming outem? Ale nakonec jsem nic nepsala, alespoň prozatím ne.
S tou představou plnohodnotného vztahu s ženou tě chápu. Já osobně ten problém nemám, já si to v pohodě představit umím, stejně tak jako s mužem. Nemám plán, že tehdy a tehdy chci to a tehdy tamto. Nechávám věcem volný průběh, možná třeba budu pár let žít s ženou a pak si vezmu muže. Anebo naopak. Nevím, uvidím, co přijde, člověk míní a život mění :-)
Nicméně souhlasím s tebou, že žena muže nenahradí. Avšak to bych ani nechtěla. Muži i ženy jsou jedineční.
Od určitého věku jsem pochopila, že mi nejvíc záleží na tom, jaký člověk, se kterým budu, bude. Jak se bude chovat k ostatním, ke mně, jaké budou jeho názory, záliby a tak - až poté ke mně tak nějak přišlo to, že mi vlastně nezáleží na tom, jakého bude pohlaví.
A pokud jde pouze o tělo, tak ženské mě přitahuje stejně jako mužské. (I když uznávám, že ženské je lepší, nemyslím hezčí, ale lepší - z hlediska možností a funkcí:D)

32 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. července 2014 v 12:22 | Reagovat

[30]: Stejně tak by se dalo říct, že k islámu patří vyvražd'ování bezvěrců. To, že se o to zajímam, neznamená, že to provádim (i když...občas mam fakt chut' stáhnout určitý osoby z kůže). Mimochodem ta věta "brutální vraždy nevinných koťátek,štěňat, hříbat a i lidí" mi vyzněla extrémě vtipně, asi hlavně kvůli těm kot'átkám. I když tyhle věci nemaj s LaVeyovým satanismem (kterej se uvádí jako nejznámější směr satanismu, kvůli satanské bibli co LaVey napsal) opravdu nic společnýho. Ale jako věřim ti, že v jiných, extrémních směrech satanismu se něco takovýho dělo a děje. A těch směrů je nesčetně. A každopádně je zajímavý zjišt'ovat, proč to ty lidi dělaj, byt' se někomu může zdát, že jsou to pomatení magoři.
I tady platí to, že nic se nesmí přehánět. Jakmile se filozofie chytnou lidi a udělaj si z toho náboženství, průser je na světě...

[31]: Nechávat věcem volný průběh. Přesně tak....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama